reklama

Keď vám fanúšikovia Mária Vidáka prajú znásilnenie (a iným smrť)

Pán Vidák, myslím si, že je na čase uvedomiť si, ako na vaše statusy plné lásky reagujú vaši fanúšikovia. A spýtať sa, prečo práve ĽSNS priťahuje ľudí, ktorí volajú po vraždení a znásilneniach v pripade, že má niekto iný názor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

V predchádzajúcom blogu som napísala Otvorený list pánovi Vidákovi a odpoveď som dostala v podobe jeho Facebook statusu. V blogu som ho požiadala, aby sa verejne dištancoval od nenávisti, ktorú šíria členovia a sympatizanti ĽSNS. Konkrétne som spomenula činy pána Mizíka a Mazureka – o ktorých si pán Vidák nemyslí, že majú čokoľvek spoločné s nenávistným správaním – a takisto správanie fanúšikov ĽSNS na Facebooku, k čomu sa pán Vidák nevyjadril.

Ale je akákoľvek reakcia pána Vidáka naozaj potrebná? Stačí sa pozrieť na komentáre pod jeho statusmi. Stačí sa pozrieť, koľko komentárov/ komentujúcich pán Vidák vymaže, zablokuje, alebo napomenie. Z uvedeného sa dá logicky vyvodiť, že pán Vidák s komentármi súhlasí, alebo sa bojí, že konfrontáciou by staratil veľkú časť svojej voličskej základne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pod mojim blogom mi Gabriel Leckéši napísal nasledovné: ‚karma je zdarma...raz sa vase deti vratia z ihriska znasilnene, alebo sa vobec nevratia‘ a takisto ma nazval ‚odpadom bielej ludskej rasy.‘ Blanka Kosikova spomenula ‚teroristov, cigáňov a všetku tú háveď.‘ Juraj Janura si odporuje, keď povedal, že mi ‚trubelke‘, nič zlé nepraje, ale nech ‚vyčkám čas a bude, ako nebolo.‘ Igor Urmo ma chce poslať medzi migrantov a do NO GO ZONEs v anglických mestách. Patrik Novak si myslí, že som chudera, ktorá je uplne mimo. Marián Moravčík ma zas má za intergalaktickú p.ču. Janette Petrikovičová-Rezsnáková ku mne chce zavolať pár ‚takých mierumilovných‘ moslimov keďže dúfa, že po ich návšteve už nebudem na žive. Podľa Martiny Katerinčinovej túžim byť pretiahnutá nejakým utečencom. Ale to som ešte dopadla dobre. Tu je pár náhodných komentárov z predošlého statusu pána Vidáka o imigrantoch:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
komentáre plné lásky a porozumenia
komentáre plné lásky a porozumenia 

Predstavme si na chvíľu, že je táto situácia obrátená – a ja som verejnou osobou, a pán Vidák by slušne vyjadril nesúhlas s mojimi prejavmi/ činmy. Zapriala by som mu, aby jeho priateľku niekto znásilnil? Alebo by som nechala ostatných, aby takýto slovný trus rozhadzovali po mojej stránke? Rozhodne nie.

Pán Vidák, nie je hanba, keď vás volia ľudia, ktorí neovládajú základné pravidlá gramatiky svojho rodného jazyka. Hanbou ale je, keď verejne odsudzujete nenávistné reakcie na internete a propagujete lásku a porozumenie vašich nepriateľov; ale zároveň vám vôbec neprekáža, keď fanúšikovia vášho blogu vyzývajú k vraždeniu a znásilneniam.

Barbora Bartošová

Barbora Bartošová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu